Project Description

MEGIN MAGASIN

Treider Fagskoler, med studentene i fokus, gir markedet et magasin om utvalgte utdanningers innhold og presentasjon av studentarbeider.  Dette magasinet er studentdrevet og gir studentene kunnskap bl. a. merkevareidentitet, merkevareledelse, grafisk produksjon, design og layout m.m.

Resultatet 2015 er MEGIN MAGASIN, som inneholder arbeider fra studenter ved Idéfagskolen, Bilder Nordic og SoFI. Dette har vært et prosjekt i samarbeid med studentene for skolene. Megin Magasin er laget av Viktoria Henriksen i samarbeid med Joycee Larsen. Joycee larsen lagde også prsosektets websider meginoslo.no. Begge studerte Mediedesign på Ideagskolen 2014-15.

I billedgalleriet nedenfor vises noen sider fra magasinet. Hele magasinet finner du her  MEGIN MAGASIN  Her er link websidene MEGINOSLO

FRA MEGIN MAGASIN